Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:24:48+01:00
R= U/I

R= 0,4 Ko = 0,4 * 1000 omów = 400 omów

U = 220 V

I = U : R = 220 : 400 = 0,55A
8 4 8
2009-11-08T21:25:07+01:00
Prawo Ohma

U = I * R
U - napięcie [V]
I - natężenie prądu [A]
R - rezystancja / opór [Ohm] 0.4kOhm = 400Ohm

I = U/R
I = 220V/400Ohm
I = 0.55A
I = 550[mA]
5 5 5
2009-11-08T21:49:04+01:00
R = U/I

I = U/R

I = 220 V /400 omy = 0,55
3 3 3