Odpowiedzi

2009-11-08T21:27:13+01:00
8cm=2a przeciwprostokatna
a przyprostokatna
a√3 druga przyprosokatna

Ob=8cm+4cm+4√3cm=12+4√3cm≈19cm
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:26:59+01:00
C=8cm
a-pierwsza przyprostokątna
b-druga przyprostokątna

a²+a²=c²
2a²=64
a²=32
a=√32=4√2

O=2a+c=2*4√2+8=8√2+8
2009-11-08T21:28:48+01:00
A do kwadratu +a do kwadratu=8 do kwadratu
2a do kwadratu=64
a do kwadratu=32
a=pierwiastek z 32=4*pierwiastek z 2