Siema pomóżcie :D TRudne jak nie wiem ale wy jestescie mądrzy mit. Greckie

1.Mieszkaniec Drepane. Wspaniały żeglarz. Lubił muzykę i igrzyska.Chętnie sie bawił
2.Zamieszkiwali północną - zachodnią Sycylie. Dziki naród. Ich władcą był Lamos był kanibalem.
3.wyspa na której żył poteżny Alkinoos wraz se swoim spokojnym ludem.
4.I jak sie nazywa córka alkinoosa

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:29:05+01:00
1. Sokrates
2. nie wiem
3. wyspa błogosławionych
4.hydra


ale nie jestem pewna
3 1 3
2009-11-08T21:31:28+01:00
1. Sokrates
2. Elymowie
3. Scherii
4. Nauzykai
4 2 4
2009-11-08T21:31:30+01:00
1. Sokrates
2. Elymowie
3. Scherii
4. Nauzykai


powodzenia ;)