Odpowiedzi

2009-11-08T21:30:06+01:00
Na energię wodną.
komunikacja-statki.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:43:07+01:00
-transport rzeczny
-uzdatnioną wodę rzeczną wykorzystuje się w gospodarstwach domowych(konsumpcyjne)
-wytwarzanie energii-elektrownie wodne
-rekreacyjne wykorzystanie wód na kąpiele oraz sporty wodne
-dzięki zaporom rzecznym powstają sztuczne zbiorniki wodne
- do celów pitnych, przemysłowych, nawodnieniowych, ogrzewczych
1 5 1
2009-11-08T21:45:54+01:00
Do picia, modelowanie lądów, droga transportowa, tworzenie mad
1 4 1