Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:41:45+01:00
Pole rombu = d1 * d2 / 2
1,44a = 144 m2
d1 = 12m
d2 = ?
12m * d2 / 2 = 144 /*2
12m * d2 = 288 /:12
d2 = 24m
d1+d2 = 36m
długość płotków = d1 + d2, czyli 36m
2009-11-08T21:41:57+01:00
1 ar = 100m^2
1.44ar = 144m^2

Pole rombu = 144m^2
Krótsza przekątna (A) = 12m
Dłuższa przekątna (B) = ?

Pole = (A*B)/2
144 = 12B/2
B = 144/6
B = 24

Łączna długość płotków to A + B = 24 + 12 = 36m
2009-11-08T22:01:33+01:00
Obliczamy pole rombu
P= d1 * d2 / 2
1,44a = 144 m2
d1 = 12m
szukamy
d2 = ?
stąd wiadomo, że
12m * d2 / 2 = 144 /*2
12m * d2 = 288 /:12
d2 = 24m
d1+d2 = 36m
długość płotków wynosi 36m