Odpowiedzi

2009-11-08T21:37:51+01:00
V=s/t
t=s/V
t1=45/100=0,45h
t2=45/90=0,5h
t2-t1=0,5-0,45=0,05h=3min
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:37:42+01:00
V=s/t
t=s/V
t1=45/100=0,45h=27minut
t2=45/90=30minut

30-27=3
Pan X zaoszczędził aż 3 cenne minuty.
1 5 1
2009-11-08T21:39:57+01:00
T=45km/100km/h =0,45h
60min/100=0,6
0,6*0,45=27min

t2=45km/90km/h=0,5h =30min

30min-27min=3min

Odp. Zaoszczędził 3 minuty