Odpowiedzi

2009-11-08T21:54:10+01:00
Największy wpływ na rozwój kultury greckiej miała mitologia.
Otóż była ona tematem wielu utworów w tej kulturze, jak i źródłem motywów dla budynków itp.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-08T22:42:11+01:00
Światowe Dziedzictwo Kulturowe,zaawansowanym etapie rozwoju z pośród kultur antycznych,rozwój kultury mykeńskiej,niezwykłe zdolności intelektualne, świadczą o tym dokonania sztuki greckiej.Grecy należeli po prostu do szczupłej, lecz wielkich ludów obdarzonych wybitnymi uzdolnieniami i dlatego stworzyli kulturę uniwersalną.
2009-11-08T23:43:00+01:00
Natchnieniem sztuki wtedy byli Bogowie,wszystko bylo wzorowane na ich wzór!
Prawie wszystko było z nimi,byli wyolbrzymiani i udoskonalani!
Wszędzie można było zobaczyć Boga !

Pozdro ;)
Liczę na najlepszą pracę!