Odpowiedzi

2009-11-08T21:51:12+01:00
Jako bóg . teraz nie pamiętam jak ma na imie . ale wiem ,że to jest bóg ! xDD
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:50:55+01:00
2009-11-08T22:13:16+01:00
Sejm Walny - Ludwika XIV nazywano Królem - Słońcem. Uważał bowiem, że jego rządu jak słoneczne promienie rozjaśniają kraj i że nawet najmniejsza rzecz nie może się wydarzyć bez jego zgody. Poza tym chciał być najsławniejszym i najpotężniejszym z monarchów.
1 4 1