Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T21:54:30+01:00
Obraz Vincenta van Gogha pt. "Dwanaście słoneczników w wazonie" :)
2009-11-08T21:54:51+01:00
Http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.artofmine.eu/parts/GALERIA/MALARSTWO/OBRAZ_7_big.jpg&imgrefurl=http://www.artofmine.eu/podstrony/PL/GALERIA/MALARSTWO_7_PL.html&usg=__YQ-IkJj__TTn6S40iyi0nQ7Ds4s=&h=597&w=410&sz=118&hl=pl&start=16&um=1&tbnid=prq1AsjUbji0VM:&tbnh=135&tbnw=93&prev=/images%3Fq%3Dobraz%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26um%3D1
Ten na pewno namalujesz !!!
Powodzenia ! ;P
2009-11-08T21:55:39+01:00