Odpowiedzi

2009-11-08T21:59:20+01:00
Boże, proszę Cię przyjmij wszystkich bliskich memu sercu zmarłych do Nieba i pozwól im Cieszyć się Twoim blaskiem . Amen.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T22:01:19+01:00
Też miałem takie zadanie i dostałem 6
Ojcze nieskończenie dobry, polecam Ci moich bliskich zmarłych i mocno ufam, że razem ze wszystkimi którzy umarli w Chrystusie, będą mieli udział w jego zmartwychwstaniu. Dzięki Ci składam za wszystkie dobrodziejstwa którymi ich obdarowałeś ziemskim życiu.Amen
8 3 8
2009-11-08T22:01:38+01:00
Boże mój wszechmogący, władco nieba i ziemi ty co stworzył wszystkie istoty żywe co Jezusa wysławszy na ziemie by odpuścić nam grzechy. Pobłogosławszy wszystkie dusze zmarłych te dobre i złe by odnalzły spokój wieczny i były zawsze przy nas.
6 3 6