Odpowiedzi

2009-11-08T22:10:20+01:00
Hasło: Każde dziecko chce mieć własne zdanie nie zabraniaj mu mówić wcale

Rysunek: podzel kartke na pół. po jednej stronie narysuj dziecko smutne i w szarych kolorach do okoła iego dymki a w nich teksty typu: nie masz nic do powiedzenia nie odzywaj się itd a po drugiej dziecko w jasnych kolorach i z niego dymki z tekstami jak coś mówi :))
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T22:12:13+01:00
Np. hasło:
Dziecko też czuję,
nie zadawaj bólu!

No i narysuj plączące dziecko a z tylu kata !
I będzie świetnie wyglądało!

Pozdro ;)