Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T22:22:46+01:00
Na spodniej stronie
liści są kubki w których znajdują się zarodniami.
Gdy zarodniki dojrzeją wysypują się z nich.
Kiełkują one, wytwarzają sercowate
przedrośle. na jej dolnej stronie
są plemnie a w nich plemniki.
Rodnie wraz z komórką jajową, za pomocą wody,
dochodzi do zapłodnienia , powstaje wówczas zygota. Zygota
daje młodym sporofit, a na spodniej stronie
sporofitu pojawiają się kubki
z zarodniami.
2 3 2
2009-11-08T23:06:17+01:00
Jest to przemiana heteromorficzna z dominacją sporofitu.
2 1 2