Odpowiedzi

2009-11-08T22:33:28+01:00
Plusy:
łatwość dostępu do konta(nie trzeba stać w kolejkach)





minusy:
łatwość zgubienia karty.
istnieje możliwość, że ktoś ją ukradnie i można jej nie odzyskać.
4 3 4
2009-11-08T22:34:55+01:00
Korzyści:
- możesz zawsze sprawdzić ile masz pieniędzy,
- nikt inny oprócz Ciebie jeśli nie zna hasło nie wypłaci sobie pieniędzy,
-łatwe przelewy wyplaty,


niekorzyści:
-we wszystkich sklepach nie można kupować za karte,
-ktos moze ukrasc
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T22:35:41+01:00
Zalety:
-w jednym plastiku są wszystkie pieniądze-łatwiej nosić kartę niżpliczek pieniędzy
-możliwosc dokonywania platnosci w internecie
-mała waga
-prosta obsługa
-mozliwosc uzyskania dodatkowego ubezpieczenia
-zajmuje malo miejsca
-mozna umiescic na niej swoje zdjecie
-umożliwia posiadaczowi korzystanie ze środków, których aktualnie nie ma na rachunku
-umożliwia realizowanie zakupów bez posiadania dostępnych środków na pokrycie tych wydatków
-umożliwia wypłatę gotówki z bankomatu
-uregulowania należności za zakupy dokonuje się niekiedy prawie po 2 miesiącach


wady:
-jesli ja zgubimy to nie mamy nic co ja zastapi
-oprocentowanie kart
-Korzystanie z karty kredytowej wymaga rozwagi,trzeba byc bardzo odpowiedzialnym
-niektóre banki narzucają na swoich klientów konieczność używania karty kredytowej przynajmniej kilka razy w miesiącu
-przy wypłacie gotówki z bankomatu kartą kredytową pobierana jest prowizja
-karty kredytowe zazwyczaj posiadają określony limit pieniędzy
6 4 6