Odpowiedzi

2009-11-08T22:31:08+01:00
432----48%
x-----100%


x=100*432/48
x=900

W szkole tej jest 900 uczniów.
1 5 1
2009-11-08T22:31:19+01:00
432 - 48%
x - 100%
x=432*100/48
x=900 uczniów jest w tej szkole
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-08T22:32:10+01:00
48% - 432
100% - x

x = 100% × 432 ÷ 48%
x = 900

Odp. W szkole jest 900 uczniów.

Proszę bardzo. Mam nadzieję, że pomogłam. Pozdrawiam ;).
1 5 1