Uzupelnij tabelkę.
Podane regiony geograficzne podziel na obszary o małej rocznej amplitudzie temperatury poweitrza oraz na obszary o dużej rocznej amplitudzie powietrza:
Nizina Amazonki, Nizina Zatokowa, Nizina Zachodniosyberyjska, Półwysep Jamal, Nizina Angielska, Tatry Wysokie, Tybet, Pustynia Gobi, wnętrze Antarktydy

A ( Obszary o malej rocznej amplitudzie temp. powietrza )
B ( Obszary o dużej rocznej amplitudzie temp. powietrza ).

2

Odpowiedzi

2009-11-09T00:27:33+01:00
Może być źle...
A: Nizina Amazonki, Nizina Zatokowa, wnętrze Antarktydy, Tybet
B: Nizina Zachodniosyberyjska, Półwysep Jamal, Tatry Wysokie, Pustynia Gobi
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T05:55:47+01:00
A) Amazonka, Nizina Angielska i byc moze Tatry wysokie
B) pozostałe
27 2 27