Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T07:19:32+01:00
A) liscie
- czepne,
- wabiące,
- ciernie,
- liscie -magazyny wody,
- pułapkowe,
- spichszowe,

b) łodygi
- bulwy,
- kłacza,
- rozłogi,
- ciernie,
- łodoygi czepne,

c) korzenie
- spichszowe,
- podporowe o oddechowe,
- ssawki,
- korzenie powietrzne,
- czepne,

Myślę że te nazwy mówią za siebie wiec nie będę wyjasnieał (troche mało tych punktów dałeś :( )
2 3 2
2009-11-09T08:23:08+01:00
A) liscie
- czepne,
- pułapkowe
- ciernie,
- liscie -magazyny wody,
- wabiące,


b) łodygi
- kłacza,
- bulwy,
- ciernie,
- rozłogi,


c) korzenie
- ssawki,
- podporowe o oddechowe,
- spichszowe,
- korzenie powietrzne,



mam nadzieje że pomogłam =)
1 5 1