Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T08:27:13+01:00
4 do potęgi 5* 8 do potęgi 2: 2 do potęgi 9
4⁵×8²:2⁹=
=2¹⁰×2⁶:2⁹=2¹⁶:2⁹=2⁷
4 3 4
2009-11-09T11:54:33+01:00
*2 - do potęgi 2
*3 - do potegi 3..itd

x - razy
/-podzielić

----------------------------------------
4*5 x 8*2 / 2*9 =
=(2*2)*5 x (2*3)*2 / 2*9 =
=2*10 x 2*6 / 2*9 = 2*16 / 2*9 = 2*7
2 5 2
2009-11-09T12:30:39+01:00
(2) -do potęgi 2
(3) - do potęgi 3
itd.

4(5) = 2(5) * 2(5) = 2(10)
8(2) = 2(2) * 2(2) * 2(2) = 2(6)

2(10) * 2(6) / 2(9) = 2(7)
1 5 1