Odpowiedzi

2009-11-09T10:09:50+01:00
1952/20 = 97,6 zł/m2

97,6 zł ------- 122%
x zł ----------- 107%

x = 97,6*107/122 = 85,6
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T10:14:56+01:00
Najpierw oblicz cenę 1 metra kw bez vatu
1952-(1952*0,22)= 1952-429,44=1522,56 - dzielimy na 20
1 m kw = 76,128 bez vatu a z vatem 22% cena 97,6

Bierzemy cenę bez vatu = 76,128 i dodajemy podatek 7%
= 76,128+(76,128*0.07)=81,456


odpowiedź. Cena metra kwadratowego z podatkiem vat 7% wynosiłaby 81,456zł~~81,46
2009-11-09T10:40:48+01:00
1952 zł - 22% = 1522,56 zł
1522,56 + 7% = 1629,14 zł
1629,14 : 20 = 81,46 zł

za jeden metr zapłacimy 81,46 zł
1 1 1