Trzeba,z podanych tu liczb,dodać je w taki sposób aby utworzyć całość,np;1000zł ,2000zł3000zł,i tak aż do 10000tys zł,nie może przekroczyć10000tys.

podaję liczby,605,3036,2563,2992,330,209,2475,1232,3531,1980,3399,2002,2882,2640,660,3520,1375,3773,3773,440,220,440,440,220,1474,1716,748,1815,440,1210,330,440,319,2288,440,440,330,2629,3410,715,3905,682,2387,3300,3696,2178,3454,1529,2640,1639,2200,440,1353,3333,220,550,2431,3058,3223,231,2200,3564,1309,440,220,440,1331,3047,
liczby powtarzające się mozna dodawac tyle razy ile sie pojawiło w opisie.
Nie mozna dodawac liczb wiecej razy jezeli niepowtarzja sie.
Jezeli nie da sie uzyskac rozwiazania to prosze powiedziec mi dlaczego?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-10T18:01:10+01:00
Wszystkie liczby, które podałeś są podzielne przez 11. Zatem suma liczb utworzonych przez nie też jest podzielna przez 11. Czyli nie możemy utworzyć sumy, która nie byłaby podzielna przez 11, więc utworzenie sum np. 1000, 2000, itd. nie jest możliwe.
2009-11-10T22:14:37+01:00
Te liczby co podales sa podzielne przez 11 i wszystko co z nich utworzysz bd podzielne przez 11