Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T12:21:14+01:00
Może zrób duża polska flagę:)
i napisz na niej najważniejsze informacje.
Możesz wydrukować też jakies cikawe zdjecia na ten temat zrbione jakby w "starym" stylu. Napisz jeszcze duży cytat z hymnu polskiego "jeszcze Polska nie zginęła ..."
2009-11-09T12:22:52+01:00
Może przyczepcie dużą polską flagę. dużą datę, kilka krótkich informacji o tym święcie i może kilka cytatów ?
Dajcie zdjęcia osób związanych z 11 listopada:) powodzenia;D