Odpowiedzi

2009-11-09T12:28:42+01:00
1/3 =0,3(3)
5/21=0,23
3/7=0,42

Musisz podzielić 1przez3, 5 przez 21 itd. Najwiekszy ułamek to 3/7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T12:29:47+01:00
Sprowadzamy ulamki do wspolnego mianownika, korym bedzie liczba 21 i mamy

1/3=7/21 bo mnozymy licznik i mianownik przez 7
3/7=9/21 bo mnozymy licznik i mianownik przez 3

mamy wtedy liczby

7/21, 5/21 i 9/21

najmniejsza liczba to 5/21
najwieksza to 9/21 czyli 3/7
2009-11-09T12:30:09+01:00