Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T13:14:16+01:00
Współczesne kobiety nie przypominają Julii - owszem kochają swoich partnerów, ale mają wiele do powiedzenia w kwestii własnego życia, planów, wyboru partnerów. Wątpię w to, by kobiety obecnie ryzykowały tak wiele, jak ryzykowała Julia. A porównanie do Julii mogłyby odebrać jako obelgę. Zmieniły się czasy i zmieniły się współczesne Julie. Łączyć je może tylko uczucie miłości, ale nie sądzę, by poświęciłyby życie dlatego, że nie mogą być z ukochanym.
2009-11-09T13:16:40+01:00
Julia była usposobieniem łagodności , wierności i całkowitego oddania miłości. Dobrze wychowana i posłuszna rodzicom.W dalszej czesci utworu ,,Romeo i Julia,, zmienia się ona w zdecydowana i wiedzacą czego chce kobiete, która w imie miłosci jest gotowa przeciwstawić się całemu światu. teraz także zdarza sie lecz nie cześto taka dziewczyna ;)
2009-11-09T13:31:18+01:00
Mysle ze nie bo nie sa tak oddane tej ich milosci jak julia