Odpowiedzi

2009-11-09T13:29:12+01:00
Wstałam rano nie wyspana i dlatego nie zrobiłam sobie śniadania. Poszłam do szkoły, ale nie miałam zadania... Nie będąc w dobrym humorze, poszłam na zakupy. upatrzyłam sobie spodnie lecz nie było w moim ulubionym kolorze. nie zraziłam sie tym wcale. z usmiechem wędrowałam dalej. nie mając pomysłu na dalszy czas, nie rezygnując z zakupów poszłam na targ. Na targu o dziwo nie było ludzi, lecz pusto tez nie było.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T13:45:52+01:00
Nigdy nie spotkałam się z tak niedorzeczną sytuacją. Pewnego niedeszczowego poranka zupełnie nie chcący stuknęłam się z jakimś niewyględnym panem idąc do szkoły. Nie mogłam uwierzyć, gdy dowiedziałam się, że nie przypadkowo spotkany pan, to mój nowy niesympatyczny nauczyciel od niełatwego języka angielskiego. Akurat tego niepomyślnego dnia nie miałam pracy domowej z tego przedmiotu. Nieumyślnie poszłam do nieczystej damskiej toalety spisać lekcje od niezłej koleżanki, która nie zważając na okoliczności pożyczyłam mi zeszytu. Jednak nie miałam szczęścia, bo mój niewiekowy nauczyciel niechybnie dostrzegł moją nieszybką ucieczkę do łazienki. Niestety tego nieszczęśliwego dnia, dostałam moją pierwszą niefortunną jedynkę.




Proszę bardzo. :D