Odpowiedzi

2009-11-09T13:16:35+01:00
Czarna krowa waży 112kg, a łaciata krowa waży 113kg.
Ile waży 15056 krów czarnych, a ile 16093 łaciatych??

A masz jak chcesz!

15056*112kg=1686272 kg=1686,272 t
16093*113kg=1818509 kg=1818,509 t
2009-11-09T13:16:46+01:00
Czarna krowa waży 112kg, a łaciata krowa waży 113kg.
Ile waży 15056 krów czarnych, a ile 16093 łaciatych??

112 * 15056 = 1686272

113 * 16093 = 1818509

Odp.
15056 krów czarnych waży 1686272kg
16093 krów łaciatych waży 1818509kg

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T13:19:12+01:00
Czarne krowy:
112 kg × 15056 = 1686272 kg = 1686,272 ton

Łaciate krowy :
113 kg × 16093 = 1818509 kg = 18185 ton

Odp. Krowy czarne ważą 1686,272 ton , a łaciate 18185 ton.