Odpowiedzi

2009-11-09T13:33:48+01:00
[3/4 x √(16/9)+16/10 x(-3/2)³]x(-5/2)-(9/2):(3/2)=
=[3/4 x 4/3+8/5 x (-27/8)]x(-5/2)-(9/2) x(2/3)=
=[1-27/5]x(-5/2)-3=
=-22/5 x (-5/2)-3= 11-3=8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T13:35:58+01:00
[¾ × √1⁷/₉ ₊ 1,6 ×(-1½)³] × -2½ - 3²/₂ : 1,5 =
[¾ × √16/₉ ₊ 8/5 ×(-3/2)³] × -2½ - 9/₂ : 3/2 =
[¾ ×4/3 ₊ 8/5 ×(-27/8)] × -2½ - 9/₂ * 2/3 =
[1 ₊ (-27/5)] × (-5/2) - 3 =[5/5 ₊ (-27/5)] × (-5/2) - 3 =
(-22/5) × (-5/2) - 3 =11-3=8