Odpowiedzi

2009-11-09T13:57:11+01:00
Dane:

F= 540 N
t= 2h= 72 00 s
S= 10km =10 000 m

Szukane:
P=?

Najpierw musimy obliczyć pracę (W), aby móc potem obliczyć moc.
W=F*S
W=540N*10 000m
W=5400000 J

Moc:
P=W/t
P=5400000 J / 72 00 s
P=750 W

Moc konia wynosiła 750 W
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T13:58:16+01:00
Dane
F= 540N
s=10 km=10000m
t=2h = 7200 s

szukane :
P=?

rozwiązanie:

moc = praca/czas
P=W / t
W = F*s
W = 540 *10000 = 5400000
P = 5400000 / 7200 = 750 [W]
odp: srednia moc konia wynosi 750 W.
3 5 3