1. liczba o trzy czwarte (to jest ułamek) mniejsza od 4 to ;
a-trzy i jedna czwarta
b- cztery i trzy czwarte
c- trzy szesnaste


2. liczba wieksza od 2 o czterech siódmych (to jest ułamek) to'
a- siedem czwartych
b- dwa i cztery siódme
c- dwa i siedem czwartych

3

Odpowiedzi

2009-11-09T14:02:52+01:00
2009-11-09T14:02:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T14:04:32+01:00
1. 4 - ¾ = 3¼
odp a) trzy i jedna czwarta
2.4/7 + 2 = 2 i 4/7
odp b) dwa i cztery siódme
;]