Odpowiedzi

2009-11-09T14:18:51+01:00
Ola uzyskała więcej głosów, bo miała ich 30 a Jacek miał ich 26
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T14:19:17+01:00
Ola uzyskała 6/13 czyli 30/65
Jacek uzyskał 2/5 czyli 26/65
Ola zdobyła więcej głosów
36 4 36
2009-11-09T14:33:22+01:00
6 13 i 2 5 13*5=65 65 to wspólny mianownik
2*13=26 jacek to26 65
6*5=30 ola to 30 65
ola zdobyła wiecej głosów niż jacek
13 3 13