Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T14:27:30+01:00
OGŁOSZENI
Chcę wynająć mieszkanie w Łodzi w dzielnicy Łodź Górna o powierzchi 50 metrów kwadratowych bez wyposażenia. Cena jest mi obojętna. Jeżeli ktoś chcę wynająć mi mieszkanie proszę o kontakt pod numerem telefonu 574823669.


ANNOUNCEMENTS
I want to rent an apartment in Lodz in Lodz district of upper surface of 50 square meters without equipment. The price is immaterial to me. If someone want to rent my apartment, please contact us by phone 574823669.
2009-11-09T15:40:34+01:00
Landlord wants to make an apartment inspection, I want a kitten?
I asked my landlord about how much extra it would be to have a kitten. He told me, and then he said, "while we're at it," I'm overdue for an inspection. So we scheduled one and I asked him about the prices again. He said, "That's what they WERE." We'll see what they are after the inspection.

I joked around that he's lucky, I just cleaned the apt. He said he's not worried, that me and my fiance are good tenants.

So I really want a kitten. What's going to happen? The apt. looks really good, nothing broken, no stains. Also, is it okay to get a kitten before the inspection or no? Also, can I negotiate the price with the landlord?

Your help, please? Thanks!



Obszarnik brak (potrzeba; potrzebuje; chce) wyrabiać mieszkanie inspekcja (inspekcyjny), potrzebuję (chcieć) *kitten*? zapytam mojego obszarnika o ile dodatkowe to byłoby jest mieć *kitten*. On powiadał (opowiedział) mnie, i potem on , "podczas gdy my jesteśmy przy tym," JA jestem zaległe dla inspekcji. Tak (więc) zaplanujemy jed i zapytam jego o cenach znowu. On , "Który jest co one BYLI." My będzie widzieć co one są po (po tym, jak) inspekcja. JA *joked* wokół co on jest szczęśliwy, JA po prostu (dopiero co) *apt*. On on nie jest zaniepokojony, co (żeby; który) ja i mój *fiance* są dobrzy dzierżawcy. Tak (więc) JA rzeczywiście potrzebują (chcieć) *kitten*. Co zamierza zdarzać się? *apt*. Spojrzenia rzeczywiście dobry, ni złamał, żadnego *stains*. Poza tym jest to w porządku otrzymywać (dostawać; rozumieć) *kitten* przed (zanim) inspekcja (inspekcyjny) albo żadnego? Poza tym może prowadzę pertraktacje (zawierać) cenę (wartość) z obszarnikiem? Wasza pomoc, sprawiać przyjemność (proszę)? Wdzięczności!