Dopisz zwierzęta ( tak jak w pierwszym przykładzie )

1. Błona komórkowa naga lub pokryta rzęskami . PIERWOTNIAKI

2. Dwie warstwy komórek ( ekto- i endoderna ) o charakterze nabłonka.

3. Nabłonek pokryty mikrowyrostkami i odporny na działanie soków trawiennych.

4. Wór powłokowo-mięśniowy pokryty śluzem z mięśni okrężnych i podłużnych i 1-warstwowego nabłonka.

5. Nabłonek pokrywa z zewnątrz chitynowy oskórek, który może być twardy i sztywny (pancerz)

6. 1-warstwowy nabłonek pokryty śluzem, często występuje wapienna muszla, do której zwierze może się schować.



Najlepsza odpowiedź za rozwiązanie wszystkich zadań !

3

Odpowiedzi

2009-11-09T15:11:14+01:00
2.Jamochłony
3.Tasiemce
4.Płazińce
5.stawonogi
6.Skarupiaki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:24:01+01:00
1. Błona komórkowa naga lub pokryta rzęskami . PIERWOTNIAKI

2. Dwie warstwy komórek ( ekto- i endoderna ) o charakterze nabłonka.JAMOCHŁONY

3. Nabłonek pokryty mikrowyrostkami i odporny na działanie soków trawiennych. OBLEŃCE

4. Wór powłokowo-mięśniowy pokryty śluzem z mięśni okrężnych i podłużnych i 1-warstwowego nabłonka. PIERŚCIENICE

5. Nabłonek pokrywa z zewnątrz chitynowy oskórek, który może być twardy i sztywny (pancerz) STAWONOGI

6. 1-warstwowy nabłonek pokryty śluzem, często występuje wapienna muszla, do której zwierze może się schować.MIĘCZAKI
2009-11-09T15:33:41+01:00
2.Parzydełkowce
3.Tasiemce
4.Obleńce
5.stawonogi
6.Mięczaki