Pilne!
potrzebuje zeby ktos mi przetransponował ta piosenke w miare niska tonacje.nie za wysoko i nie za nisko!


wstęp: H gis H gis

zwrotka1: H gis H gis
es E cis Fis

H gis H gis
es E cis Fis
es E Fis

ref: gis E cis Fis (x4)

zwrotka2: H gis H gis
es E cis Fis
es E Fis

ref: gis E cis Fis (x4)



3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:35:56+01:00
Nie wiem jak nisko to chcesz ale jedna z tych wersji ci spasuje

wstęp : G e G e
zwrotka 1 :G e G e
h C a D

G e G e
h C a D
h C D

ref : e C a D (x4)
zwrotka 2 :

G e G e
h C a D
h C D
ref : e C a D (x4)



wstęp : F d F d

zwrotka 1 : F d F d
a B g C

F d F d
a B g C
a B C

ref : d B g C (x4)

zwrotka 2 :

F d F d
a B g C
a B C

ref : d B g C (x4)
2 3 2
2009-11-09T18:50:42+01:00
Wstęp : E , Cis, E

Zwrotka : E , Cis, E , Cis
B , C , A , Es

E , Cis, E , Cis
B , C , A , Es
B , C , Es

Teraz wystarczy podłozyc sobie akordy i pięknie .
1 3 1
2009-11-09T20:34:16+01:00
Wstęp : f dis f dis

zwrotka 1: f dis f dis
b (hes) h gis cis

f dis f dis
b h gis cis
b h cis

zwrotka 2 : f dis f dis
b h gis cis
b h cis

ref: dis h gis cis