Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T14:45:27+01:00
A) 0,00034 m=3,4 * 10⁻⁴ m
b) 12,0000 kg=1,2 * 10¹ kg
c) 37,60 dm= 3,76 * 10¹ dm
Pozdrawiam
2009-11-09T15:06:08+01:00
A) 0,00034 m=3,4 * 10⁻⁴ m
b) 12,0000 kg=1,2 * 10¹ kg
c) 37,60 dm= 3,76 * 10¹ dm
2009-11-09T15:10:36+01:00
A) 0,00034 m=3,4*10⁻⁴m
b) 12,0000 kg=1,2 *10⁵kg domyślam się, że nie ma przecinka
lub 12,0000 kg=1,2 *10¹kg jeśli tam jest przecinek
c) 37,60 dm=3,76*10¹dm