Odpowiedzi

2009-11-09T14:49:52+01:00
Wczesniej byl wystawiany na dworzu i tylko przez mężczyzn.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T14:52:43+01:00
1.Teatr Grecki: pod gołym niebem, a współczesny: w budynku
2.Teatr Grecki: grali tylko mężczyźni, a współczesny: wszyscy mogą grać
3.Teatr Grecki: góra 3 aktorów, a współczesny: nieograniczona ilość
4. Teatr Grecki: cały dzień trwał jeden spektakl, a współczesny: kilka godzin
5. Teatr Grecki: obowiązkowa obecność chóru, a współczesny: niekoniecznie.
10 4 10
2009-11-09T17:01:19+01:00
Dawniej w teatrze greckim używano masek przedstawiających mimikę.Dawniej w teatrze greckim mogli występować jedynie
mężczyźni. Dawniej nie używano lamp do oświetlenia czekano czasami godzinami np. na nadejście nocy. Widowiska teatralne trwały nawet kilka dni. Aktorzy nosili buty na platformach by być lepiej widzianymi.
5 4 5