1.Z jaką prędkościa w km na idzie człowiek który pokonuje 100m na 1 min
2Maciekpedzi rowerem z predkościom 30km na h w ciagu ilu sekund przejedzie 100m?
3Ile m w ciagu sekundy pokonuje motorówka płynąca z predkościom 72km na h



Prosze nie pozniej niż do jutro przed połuniem

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T14:50:53+01:00
1.Z jaką prędkościa w km na idzie człowiek który pokonuje 100m na 1 min
100m na 1 min
6000m na 60 min
6km na 1h
czyli 6 km/h
2Maciekpedzi rowerem z predkościom 30km na h w ciagu ilu sekund przejedzie 100m?
30km na h
30km na 60 min
30000m na 3600s
300m na 36 s
100m n 12s
w ciągu 12s
3Ile m w ciagu sekundy pokonuje motorówka płynąca z predkościom 72km na h
72km na h
72000m na 3600s
720m na 36 s
20m na s
20 metrów
1 1 1
2009-11-09T14:57:23+01:00
Zad 1
100m→1min/*60
6000m→60min
6km→1h
człowiek idzie z predkoscia 6km na godzine
zad 2
30km→1h
30000m→60min/300
100m→0,2min
100m→12sekund
rowerzysta przejedzie 100m w 12sekund
zad 3
72km→1h
72000m→3600sekund/3600
20m→1sekunde
motorówka pokonuje 20 w 1 sekunde
3 3 3