Odpowiedzi

2009-11-09T14:56:02+01:00
Awaria wody
awaria prądu (światłą)
awaria ścieków (oczyszczalni)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:11:43+01:00
1-Wypadki kolejowe,samochodowe, komunikacyjne 2.Zanieczyszczenia powietrza 3.Znajdowanie się niedaleko niedaleko składu butli z gazem 4.Awarie w domach-elektryczność 5.Katastrofy budowlane -zawalenie się domu
2009-11-09T15:24:33+01:00
- brak prądu
- zaburzenie się hali
- wypadki
- łamiące się drzewa
- gwałtowne burze