Odpowiedzi

  • Rixo
  • Początkujący
2009-11-09T14:59:24+01:00
Niebo wyobrażam sobie wszystkich ludzi siedzących obok siebie a Przy nich Anioły !
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:07:31+01:00
Tak napisze ci to ale to nie jest trudne ;P

Każdy z aniołów czyli każdy człowiek umarły mieszka w swoim domku ( w takim jaki zasłużył ) Czyli np człowiek który był bezbożny miał same grzechy mieszkał w brzydkim domku z samych desek, a człowiek nie grzeczny który miał przewagę dobrych uczynków mieszkał w pięknym domku. Śniadanie, obiad, kolację jedli w specjalnym pomieszczeniu jaki kolwiek posiłek był na takiej wielkiej łyżce zasiadali do tego hmmm... stołu i jedli normalnie jak Bóg przykazał czyli sztućcami. Czas jak to czas jesli u nas jest 1000 lat to tam jest 1 min każdy anioł widzi co się dzieje na ziemi

Nie wiem czy to jest dobrze?
:* :D
6 3 6
2009-11-09T15:38:57+01:00
W Niebie siedzą sobie Anioły w swoich domach z chmur .
Trafiają tam ludzie , którzy na to zasłużyli .
Żyją sobie tam .
I nie wiem co dalej :P .
5 3 5