Wstaw odpowiednie liczby tak,aby równość była prawdziwa.
a)6,8x?=68
b)0,68x?=6,8
c)?x10=8,9
d)15,06x?=1506
e)1,506x?=1506
f)?x100=20,6
g)3202:?=3,202
h)?:10=76,9
i)705:?=7,05
j)?:100=3,25
k)1209,3:?=1,2093
l)?:1000=1,0512
Tam gdzie jest ? to tam te liczby wstawiajcie.
i jeszcze jedno zadanie:
do wyniku dopasuj działania:
wynik:0,4
a)0,4x10,b)400:100c)100x0,004d)40:100e)0,004x1000
wynik:2
a)100x0,2 b)0,2:10c)0,02x100d)0,002x10000

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:07:30+01:00
A)10
b)10
c)0.89
d)100
e)1000
f)0.206
g)1000
h)10
i)100
j)325
k)1000
l)1051.2

zad2 wynik 0,4
c d
wynik 2
c

2009-11-09T15:12:05+01:00
1)
a)6,8x10=68
b)0,68x10=6,8
c)0.89x10=8,9
d)15,06x100=1506
e)1,506x1000=1506
f)0.206x100=20,6
g)3202:1000=3,202
h)0.769:10=76,9
i)705:100=7,05
j)325:100=3,25
k)1209,3:100=1,2093
l)1051.2:1000=1,0512

2)
odp.d

3)
odp.c

2 5 2
2009-11-09T16:12:06+01:00
1)
a)6,8x10=68
b)0,68x10=6,8
c)0.89x10=8,9
d)15,06x100=1506
e)1,506x1000=1506
f)0.206x100=20,6
g)3202:1000=3,202
h)0.769:10=76,9
i)705:100=7,05
j)325:100=3,25
k)1209,3:100=1,2093
l)1051.2:1000=1,0512
2)
odp.d
3)
odp.c
2 1 2