Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:09:08+01:00
X - szerokość działki
1,5 * x - długość działki

Obwód działki:
x + 1,5 * x + x + 1,5 * x = 150 m
5 x = 150 m
x = 30 m

1,5 * x = 1,5 * 30 m = 45 m

Odp. Wymiary tej działki to 30 m na 45 m.
2009-11-09T15:09:48+01:00
2a + 2b = 150m

a + b = 75m

b= 1,5a

a + 1,5 a = 75m

2,5 a =75m

a = 30m

b= 75m - 30m= 45m


odp: Wymiary działki to 30x45
2009-11-09T15:12:08+01:00
Oczywiście, że boki mają wymiary 37.5 metra* 25 metrów.
Wydaje mi się, że to zadanie ma wiele rozwiązań.



Sorry, źle :(
Ale masz potwierdzenie, że Ci na górze mają dobrze :D