A.) Liczbę A powiększono najpierw o 234 , a potem jeszcze o 479 i otrzymano 901 . Znajdź liczbę A .
b.) Liczbę B pomniejszono najpierw o 157 , a potem jeszcze o 224 i otrzymano 352 . Znajdź liczbę B .

Nie chce mi sie rozwiązywać :P ^^ .

3

Odpowiedzi

2009-11-09T15:18:54+01:00
A=901-479-234=188
B=352+224+157=733
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:19:34+01:00
A) 234+479=713
901-713=188

A=188

b)157+224+352=733

B=733
4 5 4
2009-11-09T15:20:20+01:00
A). A + 234 + 479 =901
901-479=422
422-234=188

b). B-157-224 = 352
352+224= 576
576+157 = 733