Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:24:01+01:00
Dzień Dobry !
W imieniu wszystkich uczniów szkoły podstawowej numer 194 bardzo chcielibyśmy poprosić o zgodę na wypożyczenie rekwizytów z teatru, ponieważ dnia 22.10 u nas w szkole odbędzie się przedstawienie do którego te rekwizyty będą nam bardzo potrzebne. Z niecierpliwością czekamy na odpowiedź.
2009-11-09T15:25:36+01:00
Bardzo prosze o wypożyczenie rekwizytów do przectawienia szkolnego na które rownież zapraszam pana
Z poważaniem Małgosia ...
2009-11-09T15:25:48+01:00
Karolina Nowak 9.09.09r
Kraków ul florińska 23
975295792

Do Dyrektora krakowskiego teatru
JAna Filińskiego



Podanie
Zwracam się do Pana z proźbą o wypożyczenie rekwizytów do szkolnego przedstawienia pt. typy w szkole, którego jestem reżyserem. Proźbę swą motywuję tym iź Bardzo potrzebne nam są te stroje,ponieważ wykładamy to przedstawienie dla całego naszego miasta,szkół w okolicach. Wszystko już mamy przygotowane. Brakuje nam jedynie tych oto strojów. POtrzebne nam są 15 sztuk. Za wypożyczenie oczywiście zapłacimy.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej proźby.

Z poważaniem
Karolina Nowak
1 5 1