Odpowiedzi

2009-11-09T15:21:52+01:00
2009-11-09T15:22:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:25:26+01:00
Jeżdżę ogarem, motocyklem bo mam sprawę

jeżdżę ogarem, bo lubię mieć zabawę

jeżdżę ogarem i jestem luzakiem

jeżdżę ogarem, wolę to niż stać za barem

jeżdżę ogarem, palę gumy, robię zamęt

może lepiej szyk przestawny?;P
w sensie:
ogarem jeżdżę, a wszystkie inne leszcze- motorynkami się wożą
myślą, że laski tym koszą?:P