Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:25:51+01:00
675-100%
600-x
x=600*100/675=92,3

100-92,3=7,7%

Odp. Najcięższy cżłowiek świata był cięższy od fiata o 7,7%
16 2 16
2009-11-09T15:29:48+01:00
Znak '/' oznacza kreske ułamkową.

675 - 600 = 75
75/600 * 100% = 12, 5 %
7 4 7
2009-11-09T17:40:57+01:00
600 - 100%
675 - x%

x= (675 × 100) ÷ 600
x= 112,5%

112,5% - 100% = 12,5%

odp.byl ciezszy o 12,5%
9 4 9