Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:39:06+01:00
Świat antyczny- rzeczy stare i cenny
Ja rozumiem to tak, ze stare rzeczy, historie i tradycje są najważniejsze w kultrze europejskiej
4 2 4
2009-11-09T15:42:02+01:00
Kultura europejska opiera się głównej mierze na antyku. Wielu malarzy, rzeźbiarze głownie swoje dzieła opierały na tym nurcie.
Wiele budynków takie jak Mykeny, Akropol, Efez, Epidauros są celami pielgrzymek rzesz turystów. We współczesnym świecie bardzo często artyści powracają do wątku antyku.
5 3 5
2009-11-09T16:58:36+01:00
Kultura europejska to przede wszystkim antyk.Najważniejszą kolebką tej kultury jest tradycja i historia która przechodzi z pokolenia na pokolenie
5 4 5