Odpowiedzi

2009-11-09T15:40:29+01:00
Czas urzędowy-umowny czas obowiązujący na jakimś obszarze, najczęściej państwa lub mniejszej jednostki podziału terytorialnego.

A tamtego drógiego nie wiem
21 4 21
  • P1Ca
  • Początkujący
2009-11-09T15:44:48+01:00
1.umowny czas obowiązujący na jakimś obszarze, najczęściej państwa lub mniejszej jednostki podziału terytorialnego
2. a) 77+0=77
b) 77 * 4 = 308 = 5 h 8 min
c) 12:00 - 5 h 8 min = 6 : 52
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:48:26+01:00
1.
Dla niektórych regionów lub grup państw wprowadza się czas urzędowy .
Na przykład czas środkowoeuropejski obejmuje swym zasięgiem obszar wykraczający daleko poza strefę czasową . Dzięki temu mamy w polsce taki sam czas urzędowy jak w wiekszości krajów europejskich . Podobnie jak w wielu innych państwach czas urzędowy dzieli sie w naszym kraju na letni (wschodnioeuropejski) oraz zimowy (srodkowoeuropejski)

2.
77* * 4 min. =x
12.00 +x =
3 3 3