Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:40:27+01:00
Uczciwość,odwaga,poświęcenie,waleczność,miłość do ojczyzny,chęć walki
13 4 13
2009-11-09T15:41:17+01:00
1.Gotowy oddać ojczyźnie swoje życie.
2.walczący do końca
11 4 11
2009-11-09T15:58:25+01:00

* Ambitny
* Inteligentny
* Konformistyczny
*Waleczny
* Mądry
*Wierny
* Niewinny
* Odpowiedzialny
* Upór
* Wierność
* Ostrożny
* Roztropny
* Skromny
* Wyobraźnia
* Patriotyzm
* Rozsądny
* Zdolności do poświęcen
* Odważny
* Wspaniałomyślność
* Optymizm
* Zdrowy rozsądek
* Sprytny
* Taktowny
* Łagodność
* Śmiałość
18 4 18