Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:43:45+01:00
Kiedy miałem pięć lat byłem małym dzieciakiem. Lubiłem ........ (np. grać w pilke) Interesowały mnie (np. konie). Moim ulubionym zajęciem bylo ... (np. zabawe z innymi.


Lub.
Kiedy miałem pięć lat chodziłem do przedszkola.
Kiedy miałem pięć lat lubiłem grać w piłkę.
Kiedy miałem pięć lat interesowały mnie konie.
Kiedy miałem pięć lat lubiłem bawi ć się z kolegami.
Kiedy miałem pięć lat byłem bardzo fajny.
1 5 1
2009-11-09T15:43:50+01:00
1. Często wspominam czasy,kiedy miałam 5 lat.
2. Pamiętam, zawsze chętnie się bawiłam z innymi.
3. Życie bez problemów było cudowne.
4.Często wracam do miejsc odwiedzanych przeze mnie w dzieciństwie.
5. Zastanawiam się czy coś mi zostało z okresu 5-letniego?
1 5 1