Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:50:35+01:00
560 - 100%
240 - X

560X = 24000 / :560
X = 42.85 % - tyle procent stanowią dziewczyny

procent chłopców to - 100% - 42,85%= 57,15%

57,15% - 42,85% = 14,3%

Odp: Różnica procentowa pomiędzy dziewczynami a chłopcami wynosi 14,3 %
2009-11-09T15:55:18+01:00
240/560*100%=1200/28=42,6/7% - dziewcząt
100%-42,6/7%=57,1/7% - chłopców
57,1/7%-42,6/7%=15,5/7%
Odp. Dziewcząt jest 42,6/7% chłopców 57,1/7% chłopców jest więcej niż dziewcząt o 15,5/7% a dziewcząt jest mniej niż chłopców o 15,5/7%.
2009-11-09T17:58:38+01:00
560 - 100%
240 - x%

x= 43% - dziewczyny w tej szkole

100%- 43%= 57% chlopcy w tej szkole

57%- 43%= 14%

chlopcow jest o 14% wiecej