Odpowiedzi

2009-11-09T15:50:09+01:00
1.Fotosynteza
2.anaboliczny
3.proces
4.biochemiczny
5.związków
6.organicznych
7.nieorganicznych
8.substancji
9.chemicznych
10.promieniowania
11.słonecznego
12.Ziemia
13.organizmy samożywne
14.źródło
15.energii
16.cudzożywne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:54:54+01:00
- Anaboliczny
- Biochemiczny
- Promieniowanie słoneczne
- Związki organiczne
- Liście
- Chloroplasty
- Barwniki fotosyntetyczne
- Eukarionty
- Asymilaty
- Łodyga
- Roślina
- Organizm samożywny
- Organizmy cudzożywne
- Eukarionty
- Fosforylacja
- Faza ciemna
- Faza karboksylacji
- Faza redukcji
- Faza regeneracji
- C4 (cykl Hatcha-Slacka)
- Fotosynteza C3-C4
- Fotosynteza CAM
- Pseudocykliczny transport elektronów
- Wydajność energetyczna fotosyntezy
- Fotosynteza u prokariontów
- Bakterie zielone i heliobakterie
- Bakterie purpurowe
- Halobakterie
- Ewolucja fotosyntezy
- Czynniki wpływające na natężenie fotosyntezy
- Natężenie światła
- Barwa światła
- Dwutlenek węgla
- Temperatura
- Woda
- Tlen
- Elektrony
- Faza jasna
- Krasnorosty
- Plastochinol
- Tylakoid
- Wodór
- Siarkowodór
- Tiosiarczan
- Fotolitoautotrofia
- Pirogronian
- Endocytoza
- Białko
- Złotowiciowce
- Skiofity
- Afotyczna

Równe 51 :)
2009-11-09T15:57:09+01:00
1.proces
2.produkt
3.energia
4.światło
5.woda
6.sole mineralne
7.chlorofil
8.symbioza
9.wytwarzanie
10.barwnik
11.węglowodany
12.łodyga
13.liście
14.bakterie
15.tlen
16.życie
17.przemiana
18.faza
19.podtyp
20.oddychanie
21.komórka
22.reakcja
23.endosymbioza
24.związek
25.synteza
26.łączenie
27.temperatura
28.redukcja
29.cykl
30.słońce
31.wydzielanie
32.halobakteria
33.układ
34.ląd
35.kompensacja