Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:54:13+01:00
Ja to rozumiem tak że:
Gdy nie mam siły to tak jakby jaiś smutek tkwił we mnie...
Zwykle jest sie smytnym jak sie nie kocha;ppp
i to zazwyczaj powyd naszego smutku. . .
swiat jest ogolnie niemiły;pp
i nic w nim nie mam sensu
bo zycie nie ma miec sensu
chodzi o to aby czegos doswiadczyć;PP
2 3 2
2009-11-09T15:54:37+01:00
Myślę że to słowo ma znaczenie takie że nie masz ochoty na nic, nic ci się nie che to świat jest przeciwko tobie i coś zawsze się stanie złeo lub coś czego nie mugłbś się spodziewać albo nie masz do niczego siły nie myslisz a w szkole cię właśnie pytają a ty nie odpowiesz i dostaniesz jedynkę i myślisz sobie że świat jest przeciwko tobie albo że zycie jest okropne
4 2 4
2009-11-09T16:19:12+01:00
Gdy już nie będziesz miał siły.
I świat nie będzie miły.
Musisz pamiętać,
aby nigdy się nie poddawać
walczyć nawet o najwyższą stawke.
Gdy wszyscy się odwrócą.
Nie trać siły.
Jest ktoś kto Cię doceni.
Pozdrawiam.!
3 2 3