Odpowiedzi

2009-11-09T16:06:28+01:00
Cztery trzecie+16 17⅓
______________ _________= podziel na kalkulatorze 204/93 i
jedna czwarta+½+1+2+4 = 7¾ będzie wynik ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:21:31+01:00
(0,75)⁻¹₊(0,25)⁻²
---------------------------- =
2⁻²₊2⁻¹₊2⁰₊2₊2²


(¾)⁻¹₊(¼)⁻²
=--------------------- =
4⁻³₊1₊2₊4


⁴/₃₊(⁴/₁)²
---------------=
(⁴/₃)³₊7

⁴/₃₊16
----------------=
⁶⁴/₂₇₊7

17¹/₄
--------------=
9¹⁰/₂₇

17¹/₄×9²⁷/₁₀=
17¼×11⁷/₁₀=